tisdag, juli 06, 2010

Dag 9 - shopping i den högre skolan

... eller vad vi nu ska kalla det. Det regnade återigen när vi vaknade :(
Efter rådslag vid fukostbordet kom vi överens om att åka till den "Rosa staden" - ett outlet som ligger dryga halvtimmen bort. Där finns "alla" märken och till superbra priser (i de flesta fall). Mannen har längtat till Ralph Lauren-butiken sedan vi var här sist :)
Snälla farmor köpte mängder med kläder till barnen och mannen hittade massor med kläder till sig själv och till och med ett par skor :) E hittade en väska för dyra pengar som både hon och jag blev helt sålda på. Jag köpte den till henne :) Så alla utom jag och farmor kom hem med massor av roliga nya saker. Farmor köpte en tröja till sig själv och jag köpte två eller om det var tre till mig. Däremot köpte jag lite presenter :)

På kvällen grillade vi lamm - jag fick dock annat kött.

1 kommentar:

Maria sa...

Åh vad jag oxå vill shoppa i USA!!! Längtar tills vi åker dit nästa gång.... Då blir det flera besök på Ralph Laurent, mitt "favvo"märket :)