fredag, april 23, 2010

Under solen intet nytt

Kanske man kan säga ... det händer i vilket fall inte så mycket. Jag har mest haft ont i mitt knä och inte kunnat göra så mycket mer än skött mitt jobb och mina hästar. Idag skiner solen igen och det är hur härligt som helst.

Igår hade jag så ont i knät att jag inte kunde gå ordentligt så jag hade en liten tanke på att åka in till akuten men så kom N på att jag skulle prova att äta voltaren. Tog 4 st innan jag gick och la mig och idag är det bra mycket bättre.

E tävlade i söndags och det gick både bra och dåligt. I den första klassen så gick det jättebra men i andra så gick det jättedåligt. Men som tur är så är hon nöjd och glad med det som gick bra :) - härlig unge man har.
På söndag är det dags igen - denna gång dressyr. Det ska bli jätteroligt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig lilla Du! Men kan man ta 4 st på en gång?
kram från morsan

PEWS sa...

Japp det kan man enl. ordination från en läkare. Det är ju från apoteket och dem säljer ju bara "svaga" ... om man får på recept från läkare så är de dubbelt så starka och då kanske man inte ska ta fyra.

Anonym sa...

Stackars...jag vet tyvärr allt om onda knän!!!
Akta din mage bara..voltaren kan vara lite galen...

PEWS sa...

Till Anonym: Ja jag vet, jag äter voltaren bara i absoluta undantag. Min mage pajar direkt :(