fredag, april 16, 2010

Jag är ARG!

Idag har jag varit i Skärholmen. Det har blivit ett mycket trevligt köpcentrum MEN det finns ett stort problem. Dessa j-la försäljare som står med sina mobila affärer. Jag blir galen. Inte nog med att dessa bedrövliga människor (jag hoppas ni förstår att det INTE är ett personligt påhopp) ringer stup i kvarten och försöker sälja sina prylar - nä nu står dem inne i köpcentrum också och fullkomligt överfaller en när man strosar omkring. Det är oförskämt tycker jag. Jag vill inte bli påhoppad med diverse erbjudanden som i slutänden ändå ALLTID är en dålig affär. Jag vill själv välja vilken affär jag ska gå in i. BEDRÖVLIGT!!

3 kommentarer:

LisaFlisa sa...

Håller med!!
Jag brukar inte vara den otrevliga typen men tillslut så lessnar jag och klarar inte att vara toktrevlig mot dem. De är ju överallt! Och jag säger som du, det är ju inte personligt (stackars dem som har ett sådant otacksamt jobb) men måste de vara på en HELA tiden?
Vill man köpa av dem kommer man ju självmant gå dit, eller?

Fin-fina bilder det var på dig och Zorino!
Massa kramar :-)

PEWS sa...

Lisa: Jag är tok-otrevlig mot dem och eg är jag jättesugen på att gå fram och säga till dem att dem ska typ dra ... hehe nej kanske inte så men ändå be dem att sluta hoppa på en. När jag var där i julas så blev jag "antastad" tre ggr av samma kille under en timmes shopping. Är det klokt eller? Samma sak hände på en ridsportsmässa för något år sedan - helt galet. Det var en försäljare från 3 som hoppade på just exakt mig 3 ggr på bara några timmar. Blääää!!

Sy Emma sa...

Vilka fina soffor ni köpt och vad fint det blev på övervåningen. Kanon!! Kul bild på Emma som siter och tittar på TV på en pinnstol...
KRAM!!